Tussendoortje - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Alex Berg - WaarBenJij.nu Tussendoortje - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Alex Berg - WaarBenJij.nu

Tussendoortje

Door: Alex

Blijf op de hoogte en volg Alex

05 September 2009 | Hong Kong, Hong Kong

Ha thuisblijvers...

even een tussendoortje. Momenteel sta ik op HongKong Airport (gratis internet)! Het is nu 8.30 uur plaatselijke tijd en om 14.45 mag ik inboarden voor het laatste deel van de reis. Nog even wachten dus.

De eerste vlucht ging goed, heb nog een beetje geslapen. Dat maakt de reis weer iets korter. Het eten was zoals gebruikelijk, dus goed te eten. Een groot voordeel was dat ik een stoel aangwezen kreeg bij de nooduitgang, dus dat maakte de reis ook iets aangenamer. De volgende vlucht heb ik dezelfde plaats, dus tot nu toe gaat het lekker.

Nou ik spreek jullie wel weer!

Groeten,

Alex

  • 05 September 2009 - 05:46

    Erwin:

    Hallo Alex, de test is goedgekeurd. Mooie site en overzichtelijk.
    Bij jou is het zeker warm en bij ons sneeuwde het vannacht.
    Wij houden jou dagboek wel bij. Goede reis en uitkijken van de australischen meisjes...sommige lopen heel raar, ze springen op twee benen...

  • 06 September 2009 - 13:23

    Paul:

    He Alex, Goed om te lezen dat de reis voorspoedig ging. We zien je volgende update wel tegemoet!

  • 07 September 2009 - 06:52

    Hester:

    Hoi Alex,

    Fijn dat je aangekomen bent en alles goed gegaan is. Wij moeten nog drie dagen werken en dan ook eindelijk vakantie....
    Veel plezier!
    groetjes hester

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alex

Ik ben altijd op zoek naar mooie landen, gebieden of plaatsen die ik alleen of met mede reizigers kan bezoeken. Waar die drang van "de wereld ontdekken" vandaan komt weet ik eigenlijk niet, maar laten we het op nieuwsgierigheid en interesse naar het onbekende houden ;)!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 19523

Voorgaande reizen:

28 September 2014 - 27 Oktober 2014

Zuid-Afrika, Namibië en Botswana

14 September 2013 - 12 Oktober 2013

Verenigde Staten en Canada

04 September 2009 - 04 November 2009

Nieuw Zeeland, Fiji en Maleisie

Landen bezocht: