Test Mailinglijst - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Alex Berg - WaarBenJij.nu Test Mailinglijst - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Alex Berg - WaarBenJij.nu

Test Mailinglijst

Door: Alex

Blijf op de hoogte en volg Alex

05 September 2009 | Hong Kong, Hong Kong

Even een test, volgens mij wordt iedereen nu op de hoogte gehouden wanneer ik een nieuwe weblog plaats.

Ik hoop dat jullie het goed vinden dat ik jullie heb toegevoegd, anders hoor ik het wel!

Zoals gezegd; ik zal proberen om mijn reisweblog actief bij te houden. Echter, heb ik nog geen idee of dit ook daadwerkelijk gaat lukken, in verband met internet toegang, tijd, etc.

Jullie zien het nu in ieder geval vanzelf verschijnen!

Groeten

Alex

Ik ben altijd op zoek naar mooie landen, gebieden of plaatsen die ik alleen of met mede reizigers kan bezoeken. Waar die drang van "de wereld ontdekken" vandaan komt weet ik eigenlijk niet, maar laten we het op nieuwsgierigheid en interesse naar het onbekende houden ;)!