Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Alex Berg - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Alex Berg - WaarBenJij.nu

Auckland

Door: Alex

Blijf op de hoogte en volg Alex

07 September 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Ha thuisblijvers!

Gisteren aangekomen in Auckland. Na te zijn ingecheckt in ons hotel zijn we gelijk de stad ingegaan. De eerste hotspot hadden we al na een kwartier gevonden; de Skytower (328m hoog). Hier zijn we dan ook maar gelijk ingegaan. Mooi uitzicht over de hele stad; een mix van koloniale gebouwen en moderne architectuur. Dit ziet er heel mooi uit en zeker van bovenaf!
Daarna (en ook vandaag) zijn we weer verder de stad ingegaan. Alle hotspots uit de Capital gids hebben we na twee dagen afgevinkt, dus we kunnen morgen met een goed gevoel verder. Auckland hebben we volwaardig gezien!
Vanavond gaan we nog een keer de skytower op om Auckland bij nacht te zien!
Overigens, Justin heeft de toren vandaag al voor de tweede keer gezien; hij heeft de skyjump gedaan (ik zorgde voor de foto's...).

Nou morgen de eerste dag in de camper; ik ben benieuwd. Tot nu toe is het helemaal top!

Tot de volgende blog!

  • 07 September 2009 - 07:55

    Leonard:

    Voor mijn gevoel ben je net uit vliegtuig gestapt en nu gaat het alweer over dat je Auckland gezien hebt. Dat gaat in een flink tempo, geniet lekker!

  • 07 September 2009 - 17:41

    Pa:

    Ha Alex en Justin, fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. Hier gaat alles zijn gangetje. Zijn weer lekker aan het werk. Ik heb wel een klein vraagje. Of jullie in de komende weken even erg hebben dat het hier nacht is als het bij jullie dag is. Ik heb nu twee nachten een poging gedaan om terug te smsen en te mailen. (hahahaha) Gelukkig weten wij nu dat jij mijn gsm niet ontvangt, maar wel de sms van je moeder. Ik stel voor dat wij iets eerder smsen in het vervolg !!! Ik wens jullie morgen een fijne reis met de camper en Alex je weet nu hoe deze te sturen in de bergen. Succes en plezier. Groet Pa

  • 07 September 2009 - 19:50

    (tante) Annemarie:

    Ben net door je vader getipt over deze site. Zal zeker regelmatig ff kijken hoe 't met je/jullie is.Belooft nu al veel goeds als ik je eerste verslag lees!!!
    Veel plezier!!

  • 08 September 2009 - 18:07

    Laurens:

    Hey Alex,

    Wat tof om zo je verhalen te kunnen lezen en bij te houden wat je meemaakt. Vond het ontzettend jammer dat ik je niet meer gemeet hebt tussendoor, dacht dat je pas later weg zou gaan, dacht we meeten elkaar wel even afgelopen weekend ...maar goed komt wel weer dan! Ik heb een goede tijd in Rwanda gehad en ga over 2 weken nog een week naar congo brazzaville!
    Geniet ervan en ik houd gezellig je blog bij!

    Groeten Laiu

  • 09 September 2009 - 06:58

    Ma:

    Hallo reizigers. Nu verschillende mensen al hebben gereageerd op de site moet ik dit ook maar even doen. Jullie zijn al volop bezig om zoveel mogelijk te zien en te beleven. Nou, geniet maar, geniet maar, geniet maar en rij voorzichtig!

  • 10 September 2009 - 08:59

    Sigrid:

    Ja hoor! Alex is de hort weer op! :) Veel plezier, doe voorzichtig, maak gave foto's en dan zie ik je wel weer een keer verschijnen!

  • 10 September 2009 - 12:29

    (tante) Nel:

    Hey neef, wat heb jij het toch slecht. Wij wisten niet dat je ALWEER vertrokken was.
    Nou, veel plezier daar en verder, we houden je site in de gaten hoor.
    Groetjes van ons allen.

  • 16 September 2009 - 15:53

    Marja Kalkman:

    Heeee Globetrotter,

    Vanmorgen tijdens het zwemmen hoorde ik van je avontuur. Fantastisch zeg! Geniet ze daar, want hier wordt alleen maar over de crisis gepraat ha ha! Groetjes vanuit Oud-Beijerland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alex

Ik ben altijd op zoek naar mooie landen, gebieden of plaatsen die ik alleen of met mede reizigers kan bezoeken. Waar die drang van "de wereld ontdekken" vandaan komt weet ik eigenlijk niet, maar laten we het op nieuwsgierigheid en interesse naar het onbekende houden ;)!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 19531

Voorgaande reizen:

28 September 2014 - 27 Oktober 2014

Zuid-Afrika, Namibië en Botswana

14 September 2013 - 12 Oktober 2013

Verenigde Staten en Canada

04 September 2009 - 04 November 2009

Nieuw Zeeland, Fiji en Maleisie

Landen bezocht: